Is uw website alleen beschikbaar in uw moedertaal, verstuurt u nieuwsbrieven uitsluitend in één taal en vraagt u zich af waarom uw reclamecampagnes maar een klein segment van uw potentiële klanten bereiken? Dan wordt het misschien wel tijd om even na te denken over een meertalige website…
VERGROOT UW ONLINE-BEREIK
Door uw website in verschillende talen beschikbaar te stellen, kunt u een breder publiek bereiken. In een wereld waarin we steeds meer met elkaar in verbinding staan, kan de vertaling van uw website deuren openen bij veel internationale klanten. Wanneer uw inhoud slechts in een taal bestaat, mist u misschien wel veel kansen.
Laat uw website vertalen, zodat potentiële klanten van over de hele wereld uw producten en diensten kunnen ontdekken!
VERBETER DE GEBRUIKERSERVARING
In elke onderneming gebruikt men specifieke termen en begrippen, die enkel door ervaren deskundigen begrepen worden. Daarom is het essentieel om uw producten voor te stellen in de moedertaal van uw klant. Enkel zo bestaat de kans dat hij begrijpt wat u aanbiedt en op uw diensten beroep zal doen.
Volgens een studie van de Europese Commissie koopt 42% van de internetgebruikers gewoonweg geen producten of diensten van een site waarop de informatie niet in hun taal beschikbaar is.
Bied een meertalige website aan en optimaliseer zo de gebruikerservaring van uw bezoekers!
VERGROOT UW ZICHTBAARHEID
De klant zoekt meestal de ideale dienstverlener via zijn lokale zoekmachine in zijn eigen taal. Hoe hoog scoort uw bedrijf in de zoekresultaten op Google?
Door het lokaliseren van uw website zal uw firma meer verschijnen in zoekmachines. Met de aanpassing van uw inhoud aan verschillende geografische liggingen en het gebruik van de juiste trefwoorden zal uw SEO-score op de doelmarkt enorm verbeteren. De grotere zichtbaarheid van uw website is uiterst belangrijk om uw diensten wereldwijd voor prospecten toegankelijk te maken.
Zorg dat u opvalt tussen de concurrenten en mik met de vertaling van uw website op een bredere waaier aan potentiële klanten!
WIN HET VERTROUWEN VAN DE KLANT
Ook al lijkt dit evident, het loont de moeite om dit even te beklemtonen. Net zoals een toerist naar het buitenland gaat en verwacht dat de plaatselijke bevolking zijn taal spreekt, zou het arrogant zijn om te vragen dat potentiële klanten zich aan u aanpassen.
De taal begrijpen is cruciaal om vertrouwen te hebben in de anonieme online wereld.
Volgens een verslag van het bureau voor marktstudie Common Sense Advisory zegt 56% van de klanten dat informatie in hun eigen taal belangrijker is dan de prijs.
Zet de eerste stap en benader uw klant in zijn eigen taal om uw slaagkansen te verhogen!
ONTWIKKEL UW BEDRIJF
Uw website in meerdere talen beschikbaar stellen betekent meer klanten aantrekken. Met een efficiëntere SEO, meer betrokkenheid, een grotere zichtbaarheid en een betere gebruikerservaring, zal uw zaak ongetwijfeld bloeien.
Klanten in hun eigen taal aanspreken creëert een band. Dit is een essentieel aspect dat zal leiden tot een vertrouwensrelatie en succesvolle onderhandelingen.
Neem vandaag nog contact op met ons professioneel vertaalbureau en u bent zeker van een speciale band met uw klanten en prospecten overal ter wereld!